diumenge, 11 de juliol del 2010

Som una nació

Ahir 10 de juliol, va tenir lloc a Barcelona la manifestació potser més important, en quan a nombre de persones, que s'hagi fet a Catalunya... diuen més d'un milió de persones, jo no els vaig comptar. Si que però vaig compartir amb persones de totes les edats i races el sentiment de no deixar-nos humiliar. Jo he estat i m'he sentit sempre catalanista...però no independentista...ho veia com molt llunyà i potser innecesari. 
En els darrers anys, les continues humiliacions, mentides, tergiversacions i enganys sobre el nostre poble han fet crèixer la llavor de l'independentisme. La sentència del Tribunal Constitucional i l'actitud dels polítics mesetaris, han fet que el nombre d'adeptes a la independència vagi en augment, com ahir es va poder veure i viure.


Els ciutadans de Catalunya, es varen pronunciar...i varen desbordar els polítics ( ¿que hem fet per tenir aquests homenets grisos, egoistes, sectaris i alguns corruptes?). 
Òmnium va tenir la valentia de liderar aquesta resposta ciutadana i "lidiar" amb els politics . Gràcies al treball silenciós i constant d'aquesta entitat. 
més imatges http://picasaweb.google.es/MiquelTS/SomUnaNacio#